.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد عضو شوراي شهر از وضعیت بی ضابطه در شهرداری گرگان
برخی فعالیت‎های شهرداری در انحصار گروه‎های خاص
بعضا چند نفر از یک خانواده به عناوین مختلف در واحدهای شهرداری مشغول فعالیت هستند./تحمیل نیرو به شهرداری امری متعارف شده است و متاسفانه ...
برخی فعالیت‎های شهرداری در انحصار گروه‎های خاص

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین اظهار داشت: واگذاری فعالیت‎ها و خصوصی‎سازی برخی از بخش‎های حوزه شهرداری نباید محدود به افراد و گروه‎های مشخص شود بلکه باید شرایطی را ایجاد کرد که همه افراد و گروه‎های علاقه‎مند دارای صلاحیت بتوانند در آن مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‎ها باید خدمات و فعالیت‎های خود را گونه‎ای به مردم ارائه کنند که تسهیل‎گر امور مردم باشند اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع در شهرداری برون‎سپاری فعالیت‎ها می‎تواند فرصت با ارزشی برای تأمین منابع اجرای فعالیت‎های شهرداری محسوب شود.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: خصوصی‎سازی و واگذاری فعالیت‎ها به شهرداری کمک می‎کند تا به طور دقیق‎تر به بحث خدمت‎رسانی به مردم بپردازند که البته این موضوع باید در چارچوب قوانین و مقررات و با نظارت جدی انجام شود.

گرزین در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می‎رود شهرداری گرگان در قراردادهای منعقد شده خود با افراد و شرکت‎ها برای انجام امور مرتبط تجدیدنظر کند.

انتقاد از وضعیت بی ضابطه جذب نیرو در شهرداری گرگان

گرزین در ادامه با انتقاد از وضعیت بی‎ضابطه جذب و بکارگیری نیرو در شهرداری و سازمان‎های تابعه گرگان اظهار داشت: بکارگیری نیرو تحت هر عنوان در شهرداری و سازمان‎ها باید عادلانه و بر اساس تخصص و صلاحیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری گرگان باید از بکارگیری نیرو به صورت قومی و قبیله‎ای و خانوادگی بپرهیزد اذعان داشت: بعضا چند نفر از یک خانواده به عناوین مختلف در واحدهای شهرداری مشغول فعالیت هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان لازمه توسعه و ترقی هر سازمان را نیروی کارآمد و متخصص عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از نیروهای شاغل در واحدهای مختلف شهرداری از توانایی، مهارت و تجربه کافی برخوردار نیستند.

گرزین گزینش و جذب نیرو در شهرداری را نیازمند بازنگری و ساماندهی اساسی دانست و خاطر نشان کرد: تحمیل نیرو به شهرداری امری متعارف شده است و متاسفانه ‌نیروهایی که از کانال‌های مختلف به شهرداری تحمیل شدند غیرفنی و غیرتخصصی هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: ‌در صورتی که همین روند جذب نیرو در شهرداری گرگان پیش برود ساختمان اداری این نهاد جایی برای نیروها نداشته و باید به فکر ساختمان دیگری باشیم.

این عضو شورای شهر گرگان در پایان خواستار نظارت جدی بر این امر و ساماندهی ساختار اداری و نیروی انسانی شهرداری گرگان و سازمان‎های تابعه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.